[publicly readable message] בתגובה לפנייתך לנציב תלונות הציבור

natsiv natsiv at rashut2.org.il
Wed Jun 30 05:00:57 PDT 2010


שלום יודה

קיבלנו את פנייתך לנציב תלונות הציבור ומצ"ב תשובת הנציב. 

בברכת המשך שבוע טוב 

אפרת דסקל 

ע. נציב תלונות הציבור

 

 

 

 

-----Original Message-----
From: publicly.readable at digitalwords.net [mailto:publicly.readable at digitalwords.net]
Sent: Sunday, June 27, 2010 12:54 AM
To: moaza at m-i.org.il; yairl at ch2news.tv; yochpaz at gmail.com; natsiv
Subject: פרסום שקרי בתוכנית 'אולפן שישי'


שלום,

(אין טעם שאלאה אתכם בפרטים, שכבר ודאי עלו במכתבים רבים שנשלחו אליכם. הנה מכתב שקיבלתי בעניין:
http://www.justjlm.org/?p=300
)

לצערי לא השתתפתי בהפגנה בסילואן ביום שישי האחרון. גם את התוכנית לא ראיתי (אני לא צופה בטלוויזיה ואת הגרסה הממוחשבת באתר 'מאקו.קו.איל' לא הצלחתי לפתוח). אבל מה שכן, יצא לי במהלך החודשים האחרונים להתבונן בפעילות המחאה של האקטיביסטים בשיח' ג'ראח, שהיוו את החלק המרכזי בארגון ההפגנה בסילואן, ולהתרשם מאוד. כאמור לא השתתפתי בהפגנה ולא ראיתי את התוכנית, אבל מבחינתי חזקה על המארגנים שהם דוברים אמת, ושאכן התמונות שהוצגו אינן תמונות מההפגנה המדוברת. לכן, אבקש:
א. לפעול מול האנשים הרלוונטיים שהפרו את כללי האתיקה העיתונאית הבסיסיים ביותר, ומול כל האנשים שהשתתפו בהכנת הדיווח, בהגשתו ובשידורו, שלא בדקו את (אי־) התאמת התמונות להפגנה ולא הבחינו בחוסר־ההתאמה (ואם הבחינו, לא עצרו את הדיווח מלהתפרסם בצורה השקרית שבה פורסם).
ב. לפרסם בתוכנית הבאה של 'אולפן שישי' התנצלות ברורה ותיקון, תוך מתן סקירה קצרה על פעילות המחאה כנגד ההפרדה הגזענית, קיום חוק שונה לאנשים ממוצא שונה, הגזענות והאפליה במזרח ירושלים (אולי תוך שיתוף־פעולה עם מארגנים של ההפגנות בהכנת הסקירה).
ג. לפעול למניעת השנות מקרים כאלה בעתיד.

בתודה רבה,
יודה רונן


-- 

שימי לב! המייל הזה והתגובה אליו גלויים לכולם <http://digitalwords.net/?page_id=430>  ( כאן <http://lists.digitalwords.net/pipermail/publicly.readable-digitalwords.net/> )! אם את רוצה להגיב באופן חסוי או לשלוח דואל חדש חסוי, הכתובת למשלוח היא ‘foo @t digitalwords d.t net’. למה אני  <http://digitalwords.net/?page_id=430> עושה את זה?. 
This email is publicly readable (see archive <http://lists.digitalwords.net/pipermail/publicly.readable-digitalwords.net/> ), and so will be your reply. If you want your reply to be private, send it to ‘foo @t digitalwords d.t net’. Do so for new private messages as well. For more information about why I let everyone read  <http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/unisex/frustrations/31fb/> my email, read this <http://digitalwords.net/?page_id=430> . 


*** This email was scanned by the Security Systems of The Second 

TV&Radio Authority ***

-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: <http://lists.digitalwords.net/pipermail/publicly.readable-digitalwords.net/attachments/20100630/9f4a26b3/attachment-0002.htm>
-------------- next part --------------
A non-text attachment was scrubbed...
Name: 645.pdf
Type: application/octet-stream
Size: 540154 bytes
Desc: 645.pdf
URL: <http://lists.digitalwords.net/pipermail/publicly.readable-digitalwords.net/attachments/20100630/9f4a26b3/attachment-0002.obj>


More information about the Publicly.readable mailing list