[public] מסיבת סוף שנה של אגודת הסטודנטים - 1443891389

"Júda Ronén [publicly readable message]" publicly.readable at digitalwords.net
Thu May 27 04:34:37 PDT 2010

שלום,

נכתב '+18 יש להצטייד בת.ז'. אני לא יודע מה בדיוק המצב המשפטי של אנשים
ממוצא פלסטיני ממזרח־ירושלים בכל הנוגע לסוג התעודות שכן יש להם וסוג
התעודות (והמעמד) שמדינת־ישראל מונעת מהם, אבל ככל הידוע לי, הם לא מחזיקים
בתעודת־זהות. אם זה אכן כך, הטקסט הזה מדיר אנשים, לפי מוצא, מלהשתתף
בפעילות הנדונה. ודאי שאין כאן כוונת זדון מראש, ושזה נעשה בתום־לב. יכול
להיות, בעניין הגיל, שכדאי לבקש פשוט מסמך (יהא זה תעודת־תושב,
רשיון־נהיגה, או דרכון וכו') שמוכיח את הגיל. אסור לשכוח שסטודנטים מחו"ל
שאין להם אזרחות או תושבות מבחינת מדינת־ישראל, אל להם להיות מנועים מלהכנס
לאירועים.

יום טוב,
יודה

--
שימי לב! המייל הזה והתגובה אליו גלויים לכולם
<http://digitalwords.net/?page_id=430> (כאן