[publicly readable message] מראות נדירים ואמונת צדיקים טהורה

Hagar Shilo strayblues at gmail.com
Fri Oct 8 01:20:33 PDT 2010

הידד למכירת/קונסיגנוץ כל העותקים!

הרושם הנוכחי שלי הוא שהעולם הוא לונה־פארק, ופשוט כל הזמן מנסים להסתיר מאיתנו
את העובדה הזאת. אך האחים גרובייס מבינים זאת. יפה להם.

גם דיג'רידו וגם נבל פה הם כלים שהיו לנו בשלב מסוים בבית והיחיד שהשתמש בהם
היה יובל. את הנבלפה היעלת קנתה עבורו באירלנדיה לפני קרוב ל־10 שנים. את הדיג'
קיבלנו יחד עם הטיפי בהשאלה לתקופה באדיבות הדוד המסומם.

2010/10/8 "Júda Ronén [publicly readable message]" <
publicly.readable at digitalwords.net>

 הגר,

הסתבר שלסחוב מלא עותקים לא היה רעיון רע בכלל: מכרתי/קונסיגנצתי את כל
העותקים, עד אחד!

בעניין הספר ההזוי: יש גם את הפרסומת המופרעת לגמרי
הזאת<http://www.youtube.com/watch?v=dukFa569XfQ>('כוחם של תהילים, ספר
קומיקס מדהים: משלב מראות נדירים ואמונת צדיקים טהורה.
בהפצת פלדהיים. חובה בכל בית') ויש גם סרט, שהקומיקס מבוסס עליו (הנה
טריילר<http://www.youtube.com/watch?v=phEtULPuY0s>).
מסתבר שיש עוד<http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%90%D7%97%D7%99%D7%9D_%D7%92%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%99%D7%99%D7%A1>;
רוצה לצאת איתי לסרט 'דמעה של שבת'?

חדשות מסעירות: קניתי נבל פה <http://en.wikipedia.org/wiki/Jaw_harp>, וזה
נורא כיף (לנגן, לא לנבל את הפה). אני עדיין לא יודע לנגן בו טוב עדיין, כמובן,
אבל יש אנשים <http://www.youtube.com/watch?v=SkvbgwdTmHo>
מוכשרים<http://www.youtube.com/watch?v=-1ezqv1MDYo>שכן, ויש גם
גרסה <http://www.youtube.com/watch?v=F8wKtlkayk0>
סינית<http://www.youtube.com/watch?v=wjZKDqcKLyg>מגניבה.
בכל מקרה, במסגרת ההצעות של יוטיוב נתקלתי
בזה<http://www.youtube.com/watch?v=RGTWqZoswAo>,
שזה מרשים: איש יושב על כסא, כמעט לא זז, ונראה לועס קצה של חתיכת עץ גדולה
וחלולה ויוצאים קולות. איזה עולם מוזר.

ליל מנוחה וחלום.