[publicly readable message] הרצאת פברואר

התא ירושלמי למד"ב ופנטזיה jerusalem.sff at gmail.com
Tue Feb 15 04:58:08 PST 2011

שלום לכולם,

ראשית, אני מזכיר לכולכם שמחר יתקיים מועדון קריאה בחדר 200 בבניין קפלון (היכן
שהייתה הרצאתה של שיר בן-אור) בשעה 20:00. כולם מוזמנים להגיע!

וכעת לחדשות האמיתיות. אני שמח במיוחד לבשר לכם ש, לאחר מספר נסיונות שעלו
בתוהו, יואב לנדסמן מגיע להרצות ברחפת!

*בנה לך חללית*

איך באמת בנויות חלליות?
מה ניתן למצוא בהן ומה לא?
למה הדמות של ווסלי קראשר אינה אמינה וכיצד מוכיח לארי ניבן שרובוטים אינם
תחליף לבני אדם?

ההרצאה תתקיים ביום שני, ה28.2, בשעה 20:00. המיקום כרגע הוא אולם איינשטיין
(מתמטיקה) 2, אך יתכנו בעיות עם המקרן, ובמקרה כזה ההרצאה תעבור לכיתה 117
בבניין שפרינצק.
הוראות הגעה לשני האולמות:
אולם מתמטיקה 2 - מכניסת הולכי הרגל הראשית פונים שמאלה ומיד ימינה לשדרת מאגנס
והולכם כחמש מאות מטרים. הבניין יהיה הבניין שלישי הצמוד לשדרה משמאל. הכניסה
היא דרך רחבת כניסה משותפת לו ולבניין קפלון.
אולם 117 בבניין שפרינצק - מהכניסה הראשית ממשיכים ישר ועולים במדרגות הרחבות
שליד המזרקה. הבניין יהיה מימין, מיד לפני גינת תבלינים וליד עצי ברוש.
את שני הבניינים ניתן למצוא במפה הבאה:
http://www.huji.ac.il/huji/maps/givatramCampus.htm
שימו לב שהכניסה הראשית נמצאת במפה משמאל.

בואו בהמוניכם! זה יואב לנדסמן!

עפר.