[publicly readable message] הרצאת פברואר

התא ירושלמי למד"ב ופנטזיה jerusalem.sff at gmail.com
Tue Feb 15 05:31:07 PST 2011

שוב שלום,

אני מתנצל, אך מההודעה נשמטו פרטי האירוע בפייסבוק (
https://www.facebook.com/event.php?eid=112087522199475) ופרטי המרצה:
מהנדס חלל וגאו-פיסיקאי, וגם אסטרונום חובב בשעות הפנאי.
שכיר בתעשיית החלל ומרצה בנושאי חלל ומדע בדיוני.
כותב הבלוג המרתק:
http://nicecriticalmass.blogspot.com/

ועכשיו אין לכם תירוץ.

עפר.